Proiectul „STEAM la puterea inEDU 2.0”, implementat de Asociaţia Iniţiativa în Educaţie, a creat contexte educaționale incluzive și colaborative care au contribuit la familiarizarea, accesibilizarea și dezvoltarea domeniilor STEAM în rândul copiilor, tinerilor și cadrelor didactice din județul Timiș.
Implementat de Asociația „Educația – fereastră spre viitor”, în colaborare cu Școala Gimnazială „Anișoara Odeanu” Lugoj, proiectul „Profesorul Științescu și asistenții săi salvează planeta” a implicat 330 de elevii într-o serie de activități creative și inovative menite să inspire protecția mediului și utilizarea sustenabilă a resurselor.
Proiectul implementat de Grupul de iniţiativă Pedalăm şi istoria Timișoarei învățăm a implicat un total de 115 de elevi, dintre care 107 de la Şcoala Generală nr.
Proiectul implementat de Grupul de iniţiativă Împreună Creştem Mari, implementat la Şcoala Generală nr.
Proiectul implementat de Asociația de Intervenție și Regenerare Comunitară împreună cu mentori de la Liceul Tehnologic „Valeriu Braniște” Lugoj a luat forma unei caravane educaţionale STEAM, care a ajuns, pe lângă în Lugoj, în alte 3 localităţi: Boldur, Nădrag, Balinț şi a implicat 227 de elevi, şi 50 de vizitatori la evenimentul organizat cu ocazia […]
Proiectul implementat de Asociația Uniunea Artiștilor Plastici Filiala Timișoara în parteneriat cu artouching a adus împreună 250 participanți la atelierele INSPIR ARTE în școli şi 100 de vizitatori (elevi, părinţi, profesori) la expoziția de final de proiect INSPIR ARTE – Celebrarea Proiectului.
Proiectul „Chimia: știință sau magie în tehnologie?” a luat naștere din dorința unor studenți ai Facultății de Inginerie Chimică, Biotehnologii și Protecția Mediului de a le arăta copiilor frumusețea chimiei și farmecul activităților de laborator.
Proiectul Punţi spre viitor implementat de Grupul de iniţiativă studenţesc 3CCIA / UPT şi-a propus, printr-o abordare practică și interactivă, să ajute 21 de liceeni să înțeleagă mai bine domeniul ingineriei şi al rezistenţei materialelor.
Proiectul implementat de Asociaţia Portic, a implicat 286 de copii din Bogda, Charlottenburg, Alioș, Drumbrăviţa şi Timişoara în cadrul a 9 ateliere STEAM.
Proiectul implementat de Grupul de iniţiativă ProLiebling pentru 60 de elevi din comuna Liebling (satele Cerna, Iosif și Liebling), a presupus o tabără urbană şi rurală, cu o serie de vizite de studiu: în Liebling: în spaţii naturale, la iazuri şi livezi; în Timişoara: la Universitatea Politehnica, la Faber şi FOR, la croitoria PIF, la Muzeul […]
Proiectul implementat de Asociaţia Pro-Ghioroc Ma-Gyorok, în 2 comunităţi rurale, la Satu Nou şi în Adea, din judeţul Arad, a adus în jurul educaţiei STEAM, 164 de copii, pentru a le arăta legăturile mai puţin cunoscute dintre fizică, matematică şi astronomie.