REZULTATE EVALUARE ȘI STATUS EDIȚIE Științescu Timișoara 3.0
20 martie 2020

Științescu Timișoara 3.0

– rezultate evaluare și status ediție –

Din păcate, date fiind urgența în utilizarea resurselor financiare cu prioritate în prevenirea răspândirii infecțiilor cu COVID-19 și incertitudinile legate de (im)posibilitatea desfășurării activităților cu copii în perioada următoare, am decis suspendarea tuturor activităților aferente ediției Științescu Timișoara 3.0. 

În momentul în care se vor relua activitățile în școli, vom decide împreună cu toți partenerii cum vom continua ediția acestui an. Ne vom raporta atât la resursele financiare disponibile la acel moment, cât și la disponibilitatea și puterea fiecăreia dintre echipele proiectelor de a relua “de unde am rămas”, dar într-un nou context.

Până atunci, publicăm lista proiectelor evaluate, în ordinea accesului lor la finanțare din Fondul Științescu Timișoara 3.0, fond ce va fi reconstituit cu proxima ocazie:

Școala de Vară BioCoderDojo – biologie sintetică, tehnologie medicală, genetică computațională;

Seismo Lab – laborator seismic interactiv;

Lapsus Laboratory – lucrări interactive create de copii, cu scanner 3D, stilouri 3D, ochelari VR și componente Arduino;

Noi ȘTE@M și poveȘTE@M – tabără urbană de literatură și științe;

Pixel_ART – VR, AR, desene digitale, grafica 2D și modelare 3D, design grafic, animație

Timișoara Science Festival, ediția a III-a – ateliere în licee și festival în aer liber de popularizare a științelor, cu implicarea diasporei academice;

Micii Exploratori – programare C/C++, Pyhton;

Second Life – avatar, armura virtuală, garderoba up-gradabilă, performance multimedia imersiv;

ArheoAstro Exploratorium – recrearea unor descoperiri istorice în domeniul astronomiei;

STEAM-ability – programare Scratch sau EV3 și robotică Lego;

Speed It Up – mini-mașini de viteză propulsate cu gaz sub presiune, dispozitive de lansare și cronometrare;

Action Art – practici performative ale artei digitale – augmentare tehnologică (hand, body, mind tracking) în cadrul unor instalații interactiv-imersive;

Access Media – intro în media literacy – alfabetizare media, fake news, criptografie, privacy, servere web securizate

Robotim și citim. Atelierele Arduino – ateliere Arduino și literatură de ficțiune;

Real & VR Science – copiii ”ating”, prin VR, atomi, molecule, electroni sau unde și modelează structuri moleculare.

Terre Lab – lumea apei, factorii de mediu, universul, exponate 3D;

VR Lab – CoderDojo@CDLoga – programare Android/OpenSpace 3D/Unity , print 3D;

Creativitate cu Lego – ateliere de construcții Lego;

Here for the cookies – cod binar, dezvoltare website și aplicații în centrele de tineret din cartiere;

Hello App 7.0 – dezvoltare aplicații mobile;

EcoDeta – ecosisteme terestru și acvatic, biodate;

Școala de Vară de Programare #WeSpeakCode 2020 – ateliere robotică Lego, ateliere de AI, VR, și AR, ateliere de dezvoltare website-uri;

Quick Response Library – digitalizarea a 750 de cărți din biblioteca școlii prin aplicaţia SAFIR şi coduri QR;

Plastelier – ateliere de sustenabilitate urbană, recycling, upcycling;

Micul Inginer Agronom – ateliere de grădinărit;

Robocoders – dotarea și dezvoltarea unui atelier de robotică în școală.

 

Mulțumim mult, tuturor pentru timpul și energiile alocate ediției din acest an până în prezent!

Ținem în continuare cu toții legătura și avem grijă unii de alții!