Cu scopul de a sprijini progresul și învățarea, juriul Științescu își oferă voluntar expertiza pentru a evalua și alege cele mai promițătoare inițiative. Suntem recunoscători pentru dedicarea și entuziasmul lor, esențiale în promovarea educației STEAM. Mulţumim celor 5 jurate şi vă facem cunoştinţă cu ele.
Corina – Aurora Kovacs
Corina este alături de Hamilton Central Europe din 2013, chiar de la sosirea companiei în Timiș și alături de Științescu din momentul în care programul făcea primii pași în Timișoara.
Economist la bază, Corina este un om care nu s-a dat la o parte când a venit vorba de provocări profesionale. Iar această atitudine i-a adus multe experiențe care au poziționat-o, alături de echipa sa, pe calea evoluției. Director Administrativ în cadrul Hamilton Central Europe, Corina are experiență solidă atât în domeniul resurselor umane, cât și în Corporate Social Responsibility și face parte din echipa care comunică în mod direct cu comunitatea și are grijă ca poveștile în care se implică compania să se transforme in colaborări pe termen lung.
Asemenea întregii echipe Hamilton, Corina crede că la baza evoluției stau principii solide, precum dezvoltare prin dedicare, colaborare prin implicare și cercetare prin pasiune, principii pe care dorește să le transmită prin sprijinirea educației STEAM. Pentru că, spune Corina: „După cum a dovedit Științescu în edițiile precedente, știința chiar poate fi distractivă și atractivă pentru copii și tineri. Iar proiectele de educație în care investim ne răsplătesc prin rezultate pozitive pentru întreaga societate.”
Mulţumim, Corina, pentru timpul oferit voluntar şi cunoaşterea investită în acest program de finanţare!
Simona Beldiman
Simona Beldiman este director la Fundația Bosch România. Are o experiență de peste 15 ani în sectorul nonprofit, dar și în zona de CSR. Astfel, a avut șansa de a avea atât perspectiva omului de fundraising, cât și a finanțatorului. Pentru succesul unui program, întotdeauna trebuie găsit echilibrul între nevoia de a ajuta și nevoile reale ale beneficiarilor.
Fundația Bosch România s-a alăturat Fondului Ştiinţescu în 2022, ca finanţator strategic pentru judeţul Timiş şi mai apoi pentru Arad şi Hunedoara.
Înființată în 2020, Fundația Bosch România este o organizație non-guvernamentală apărută la inițiativa Grupului Bosch în România, cu scopul de a crea un cadru potrivit extinderii acțiunilor sale de responsabilitate socială. Fundația Boch România are drept obiectiv generarea unei schimbări în bine pentru persoanele defavorizate în special, dar și pentru societate în ansamblu. Educația, mediul, habitatul, sănătatea și societatea reprezintă domeniile de implicare pentru Fundația Bosch România.
Prin programul umbrelă EduCare, Fundația Bosch România susține inițiative durabile din domeniul educației. Accesul la educație, dar și educația pentru viitor reprezintă direcții de interes.
Îți mulțumim, Simona, pentru implicarea ta, pentru expertiza oferită și pentru încrederea cu care susții acest program de finanțare!
Luiza Zamora
Este istoric de artă ce activează în domeniul cultural de peste 20 de ani acoperind o varietate de subdomenii precum artă medievală și contemporană, arheologie, arhitectură, patrimoniu cultural, educație prin cultură și pentru mediu.
A inițiat și coordonat proiecte culturale și editoriale atât pentru propria organizație, Asociația 37, cât și pentru cele cu care a colaborat. A scris și editat șase albume despre patrimoniu, a coordonat evenimente naționale, a contribuit la scrierea de proiecte legislative din domeniul sănătății și sportului, a fost membru în Comisia Națională a Monumentelor Istorice și a coordonat timp de cinci ani programul național Științescu.
Mulţumim, Luiza, pentru tot sprijinul tău valoros!
Mihaela Bădilă
Mihaela este actualmente Squad Lead în cadrul Accesa. De profesie arhitect, a lucrat în domeniu pentru o perioadă. Din 2014 s-a reorientat către managementul de proiect, interdisciplinaritatea fiind un atu în acest caz. Activă ca voluntară în Timişoara din 2011.
Mulţumim, Mihaela, pentru toată implicarea ta valoroasă!
Ildiko Pataki
„Trăiesc prin, din și pentru învățare, educație!
Am o pregătire de bază cu licență în fizică apoi am urmat programul de European Master of Adult Education și mai multe specializări și cursuri de competențe specifice ca dezvoltare comunitară, neuroștiințe pentru educație incluzivă și școala vieții.
Am petrecut câteva decenii de explorare și construire de mecanisme de colaborare între instituții, organizații și personalități pentru a aduce formarea profesională mai aproape de expectanțele viitorului pe care nici nu ni-l putem imagina, dar știind că este responsabilitatea noastră să fim pregătiți pentru a îmbrățișa șocul provocărilor.
Am dezvoltat politici sectoriale de nivel regional, național sau european fiind permanent preocupată să păstrez o legătură directă cu beneficiarii acestor politici pentru ca sa nu rămână doar niște dosare arhivate.
În toate domeniile în care am fost activă de fapt am urmărit interacțiunea directă cu lumea reală a „educatorilor” iar diversele proiecte concepute și implementate cu ONG-uri, universități și instituții sunt principala sursă de inovare a proceselor de învățare începând cu mine, continuând cu educatorii pentru ca prin ei să ajungem la copii, tineri, părinții acestora și comunități întregi.
Am acceptat provocarea de a face parte din programul de regenerare urbană a municipiului Reșița, un oraș despre care vorbim prea puțin, o comunitate cu un proces de revitalizare foarte dinamic, la care îmi aduc aportul din poziția de Consilier pentru Politici Educaționale al Primarului, și am fost recunoscuți ca primul oraș din România cu titlul de UNESCO Learning City.
Învățarea practic îmi definește existența, și consider că am credibilitatea de a sprijini procesele educaționale (strict) atâta timp cât încă îmi păstrez capacitatea de a fi curioasă, deschisă la schimbări și de a învăța din orice situație pe care să nu o consider un obstacol. Și dacă pot să îmi mai doresc ceva, atunci m-aș entuziasma să cooperez cu cei mai tineri pentru a perpetua ceea ce este încă valoros din experiențele generațiilor noastre și astfel să devenim cu toții un pic mai buni!”